Stichting Festina Lente

De naam Festina Lente. Stichting Festina Lente is een instelling voor geestelijke gezondheidszorg voor jeugdigen, volwassenen en ouderen en richt zich op de oncologische psychologie. Cliënt en zijn naasten kunnen bij onze instelling terecht met diverse soorten vragen en problemen op psychologisch en psychosociaal gebied. Stichting Festina Lente streeft ernaar een kenniscentrum oncologie. Te zijn en wil op dit gebied niet concurrerend maar aanvullend zijn, bij de reeds bestaande initiatieven in de regio.

OVERVIEW

The website stichtingfestinalente.nl currently has a traffic classification of zero (the smaller the better).

STICHTINGFESTINALENTE.NL TRAFFIC

The website stichtingfestinalente.nl has seen alternating amounts of traffic through the year.
Traffic for stichtingfestinalente.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingfestinalente.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingfestinalente.nl

LINKS TO STICHTINGFESTINALENTE.NL

WHAT DOES STICHTINGFESTINALENTE.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingfestinalente.nl Mobile Screenshot of stichtingfestinalente.nl Tablet Screenshot of stichtingfestinalente.nl

STICHTINGFESTINALENTE.NL SERVER

I detected that the main root page on stichtingfestinalente.nl took seven hundred and three milliseconds to stream. I could not detect a SSL certificate, so our web crawlers consider stichtingfestinalente.nl not secure.
92.48.206.117

We diagnosed that this website is weilding the Apache/2 os.

Stichting Festina Lente

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website stichtingfestinalente.nl states the following, "Stichting Festina Lente is een instelling voor geestelijke gezondheidszorg voor jeugdigen, volwassenen en ouderen en richt zich op de oncologische psychologie." I viewed that the website stated " Cliënt en zijn naasten kunnen bij onze instelling terecht met diverse soorten vragen en problemen op psychologisch en psychosociaal gebied." They also said " Stichting Festina Lente streeft ernaar een kenniscentrum oncologie. Te zijn en wil op dit gebied niet concurrerend maar aanvullend zijn, bij de reeds bestaande initiatieven in de regio."

SEE SUBSEQUENT WEBSITES

Stichting Fioretti Teylingen - Home

Vmbo basis en kader mavo havo 1 tm 3. Mavo havo 1 tm 3.

Stichting Firmitas Home

Wijkteams in de Gemeente Rotterdam. Werken and stage lopen bij. Stichting Firmitas staat voor het bieden van passende zorgverlening, met aandacht voor elk individu. Door te blijven innoveren streven wij continu naar de tevredenheid van onze cliënten. By thinking outside of the box, we go the extra mile! Cliënt staat centraal. Stichting Firmitas is NEN-EN 15224 gecertificeerd. Hiermee omarmt Stichting Firmitas de basisprincipes van.

Home Fluvium

Stichting Fluvium is op 1 januari 2006 ontstaan uit de bestuurlijkeverzelfstandiging van de scholen voor openbaar onderwijs in de gemeenten Geldermalsen en Neerijnen. 200 leerlingen en 200 medewerkers, verdeeld over 15 scholen, vormen samen Stichting Fluvium. Innovatief en gevarieerd openbaar onderwijs te bieden dat algemeen toegankelijk is voor iedereen die de beginselen voor openbaar onderwijs respecteert.

Stichting Fris Platform voor ondernemende creatieven

Geplaatst op 27-04-2010 door Stichting Fris. FRIS biedt een platform dat zich richt op de creatieve sector. Een krachtige creatieve nieuwe media-industrie in Oost Nederland. Geplaatst op 01-05-2015 door Stichting Fris.

Stichting FSI - Stichting FSI

Gewandeweg 5, 6161 DJ Geleen. Het doel van de stichting is het behartigen van de belangen van. Onder meer het personeel van DSM. Daarnaast verleent de Stichting FSI subsidies aan verenigingen en instellingen in Zuid-Limburg. Welkom op de website van Stichting FSI. Op onze website kunt u de complete actieoverzichten bekijken en subsidies aanvragen.